جام هنر

ساخت وبلاگ

اگر در اتاق پذیرایی یا نشیمن خانه شما از سبک های دکوراسیون لوکس، سنتی یا اشرافی استفاده می‌شود اولین گزینه شما استفاده یک مجسمه برنزی دکوری است. هیچ چیزی مانند این دکوراسیون شما را کامل و چشم نواز نمی‌کند.

یکی از مزایای مجسمه برنزی دکوری این است که می‌توان آن را در اندازه های مختلف تهیه کرد و در جاهای مختلف به نمایش گذاشت. برای مثال شما می‌توانید از مجسمه های بزرگ کنار سالنی یا مجسمه های متوسط و کوچک برای روی میز کنسول، میز کنار مبلی، شلف و طبقه دیواری، میز تلویزیون و ..... استفاده کنید.

شما می‌‌توانید از انواع مجسمه تک، مجسمه جفت و مجسمه فانتزی بهره ببرید.

جام هنر...ادامه مطلب
ما را در سایت جام هنر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محسن jamehonar بازدید : 238 تاريخ : چهارشنبه 2 بهمن 1398 ساعت: 22:06

قبل از هر چیز باید بدانیم برنج (برنز) چیست؟

برنج درواقع آلیاژی از مس و روی است. برخی به اشتباه برنج و مس را یکسان فرض می کنند. در مرغوب‌ترین نوع آلیاژ برنج (یا برنز) از شصت درصد مس و چهل درست روی استفاده می‌شود. 

جام هنر...ادامه مطلب
ما را در سایت جام هنر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محسن jamehonar بازدید : 209 تاريخ : دوشنبه 23 دی 1398 ساعت: 15:57

گلدان برنجی (برنزی) یکی از انواع محصولات برنجی دکوری است. این گبدان ها معمولا به صورت قلمکاری شده تولسد می‌شوند. گلدان های برنجی ابعد متفاوتی دارند. از گلدان های ده سانتی‌متری رو میزی تا گلدان‌های دو متری کنار سالنی. وقتی راجع به گلدان برنجی حرف می‌زنیم تنها جیزی که همراه ثابت است جنس برنج گلدان است.

جام هنر...ادامه مطلب
ما را در سایت جام هنر دنبال می کنید

برچسب : گلدان برنجی, گلدان برنزی, محصولات دکوری, نویسنده : محسن jamehonar بازدید : 226 تاريخ : دوشنبه 2 دی 1398 ساعت: 18:58